תקנון ותנאי שימוש באתר

תקנון ותנאי שימוש באתרתקנון ותנאי שימוש באתר

1. תקנון ותנאי שימוש באתר- הקדמה

א. חוט-השני היא המפעילה והבעלים של האתר והדומיין hut-hashani.com, ומעניקה גישה לרכישת המוצרים באתר ולשירותים המוצעים בו.

ב. בעת הזמנתך אתה מאשר כי קראת והבנת את התקנון ותנאי שימוש באתר וכי אתה מסכים להם.

ג. לחוט השני יש הזכות לעדכן ולערוך שינויים בתקנון ובתנאי השימוש במידת הצורך.

ד. הרכישה באתר מותנית לאזרחי ישראל מגיל 18 ומעלה.

ה. התקנון רשום בלשון זכר אך פונה לשני המינים

 

2. תיאור כללי

א. חוט-השני, (להלן:”החנות” או “הסטודיו” או “האתר”), הוקמה בשנת 2013 והיא ממוקמת במושב ניר-יפה (ליד עפולה), ועוסקת במכירות בענף הסריגה והתפירה ובסדנאות בתחום זה

ב. שעות הפתיחה: הסטודיו פתוח בימים ראשון עד חמישי- אך ניתן להגיע אלינו בתיאום טלפוני בלבד. רכישות באתר ניתן לבצע בכל ימות השנה.

 

3. רכישות באתר

א. חוט השני הוא אתר רכישות מאובטח

ב. בעת רכישה באתר ייתכן ותידרש למסור פרטים כגון: שם פרטי, שם משפחה, כתובת, מספר טלפון, כתובת מייל ופרטי כרטיס אשראי. אינך מחויב למסור פרטים אלה, אך אם לא יימסרו, לא תוכל לקבל את שירותי האתר. פרטים אלה יישמרו במאגרי המידע של האתר אך לא יועברו לגורמים נוספים ולא ייעשה בהם שימוש, מלבד הצורך בהמשך הרכישה.

ג. הזמנה באתר מתבצעת בהתאם לאפיקי התשלום הקיימים בו: תשלום מאובטח בכרטיס אשראי; אפליקציית ביט ; תשלום בעזרת שירותי paypal

ד. ניתן לבצע גם הזמנה טלפונית למספר: 04-6264676 או 050-8824996

ה. בחנות שבניר-יפה ניתן לרכוש את המוצרים ולשלם באמצעי תשלום נוספים: מזומן, כרטיס אשראי, ביט

ו. הזמנה ניתן לבצע גם בדואר אלקטרוני litgu1000@gmail.com או דרך הודעה פרטית בדף הפייסבוק שלנו או בווטסאפ.

ז. המוצר יישלח ללקוח רק לאחר קבלת התשלום עבור המוצר או השירות.

ח. המחירים באתר כוללים מע”מ

ט. המכירה תתקיים עד גמר המלאי, שמתחדש מעת לעת. במקרה בו המוצר אינו קיים עוד ייצרו נציגי חוט השני קשר עם הלקוח לבחירת מוצר חלופי או לצורך החזרת תשלום.

י.  פריטים סרוגים בהזמנה אישית- המחיר עשוי להשתנות מעת לעת לפי שיקול דעת חוט השני ובכל מקרה המחיר הקובע הוא מה שמופיע באתר בעת ביצוע הרכישה.

יא. בהזמנת פריטים סרוגים בהזמנה אישית כדאי לבצע בהזמנה טלפונית במספר 050-8824996 כדי לבחור את הפרטים הדרושים לביצוע ההזמנה כגון: גודל, צבע וכדומה.

יב. הוראות סריגה בתשלום- לאחר קבלת התשלום יישלח אליך קובץ ההוראות לכתובת המייל אותה סיפקת בעת הרכישה

יג. סדנאות סריגה- תשלום עבור סדנאות הסריגה יתקבל בחנות בניר-יפה בעת קיום הסדנא

יד. הצבעים באתר עשויים להיראות מעט שונה מהמציאות בשל טכנולוגיות הצילום

 

4. אחריות למוצרים

א. אחריות למוצרים ולשירותים הנמכרים באמצעות האתר ניתנת ע”י יצרן המוצר ולא ע”י חוט-השני, פרט ליצירות סרוגות שנסרגות בהזמנה אישית על ידי חוט-השני עבור הלקוח.

 

5. אספקת מוצרים והחלפה/החזרה של מוצרים שנרכשו באתר

א. משלוח המוצר בפועל יבוצע לאחר קבלת התשלום ותוך 3-5 ימים ולא יאוחר מ-14 ימי עבודה. יצירות סרוגות בהזמנה אישית יסופקו תוך 7-14 ימי עבודה. יום ביצוע ההזמנה אינו נספר כיום עסקים. המשלוחים הינם בבעלות חברת השילוח ולכן לא נוכל לצפות עיכובים מראש, עמכם הסליחה.

ב. משלוח עד הבית מבוצע באמצעות חברת שליחויות חיצונית או באמצעות דואר ישראל ומועדי החלוקה המתקיימים בו, לפי שיקול דעת חוט-השני. זמן אספקה של שליח עד הבית היא בין 1 ל -3 ימי עסקים. בחלוקה לישובים מרוחקים ומושבים וקיבוצים, יתכן עיכוב של מספר ימים.
משלוח לנקודת איסוף- ההזמנה מועברת לחלוקה בנקודת איסוף לפי בחירת הלקוח במעמד התשלום. זמן אספקה 3-5 ימי עסקים ותישלח ללקוח הודעת סמס עם פרטי החבילה לאיסוף. משקל מקסימלי למשלוח בנקודת איסוף הינו 7 ק”ג. הלקוח יקבל הודעת סמס מחברת השליחויות כאשר ההזמנה תגיע לנקודת האיסוף והיא תמתין שם עד 72 שעות, ולאחר מכן תוחזר לשולח.

ג. משלוח חינם יסופק למי שרוכש באתר בסכום מעל 499 שח, עבור מוצרים שכלולים במבצע זה בלבד. משלוח חינם לא תקף עבור פריטים סרוגים ומוצרים במבצע. הנחת המשלוח תופיע בעגלת הקניות באופן אוטומטי לפני ביצוע התשלום באתר.  סכום הרכישה עבור משלוח חינם עשוי להשתנות לפי שיקול דעת חוט השני.

ד. מדיניות ביטול עסקה של מוצר או הזמנה הינה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ”א-1981, והלקוח רשאי לבטל את הזמנתו בכפוף להוראות הדין ומדיניות כל ספק.

ה. מוצרים שנסרגו או נתפרו בהזמנה אישית, לא ניתן להחליף

ו. מוצרים אחרים שנרכשו בחנות ניתן להחליף תוך 14 ימים מקבלת המשלוח, בהצגת חשבונית, כשהם שלמים ובאריזתם המקורית. מוצרים שנרכשו באתר ניתן לשלוח חזרה באמצעות הדואר לכתובת החנות כשהם שלמים ובאריזתם המקורית ויתקבל זיכוי עבורם לאמצעי התשלום עמו שילמתם באתר.

ז. זיכוי כספי יתקבל אם המוצר הוחזר בשלמותו תוך 2 ימי עסקים.

ח. לא יינתן החזר כספי עבור שילוח המוצר חזרה אלינו.

 

6. זכויות יוצרים

א. כל הדפים, התמונות וכל המידע שקיים באתר חוט-השני הם רכושו הבלעדית של חוט השני וחל איסור לצלם, להעתיק ולפרסם אותם ללא הסכמה מפורשת של חוט השני.